Z okazji Black week promocje do 40%!

Polityka zwrotów

Polityka zwrotu kosztów

PROCEDURA ZWROTU

ZWROT ZAMÓWIENIA KROK PO KROKU

Krok 1: Napisz do nas e-mail z informacją o tym że chcesz zwrócić produkt

Zamówiony artykuł okazał się jednak nietrafiony? W Pocksy oferujemy możliwość zwrotu kosztów produktu do 14 dni po zakupie (koszt wysyłek leży po stronie klienta). Wypełnij formularz zwrotów, który znajduje się w ostatnim punkcie tej instrukcji i załącz go do wiadomości e-mail, którą wyślesz na adres kontaktpocksy@gmail.com

UWAGA: Wypełniony formularz należy wydrukować i włożyć do koperty / pudełka zwracanej paczki. W innym wypadku zwrot środków może się znacznie opóźnić lub nie zostać zrealizowany.  

Krok 2: Wybierz sposób nadania przesyłki zwrotnej

W dowolny sposób wyślij do nas przesyłkę z powrotem pod następujący adres:

  1. Ul. Grochowska 207 lok. 367, 04-077 Warszawa

Krok 3: Zwrot należności

Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dotarcia przesyłki zwrotnej do naszego magazynu.

Forma zwrotu środków zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

- Adresat:
Limitless Ecommerce Szymon Ratajek
Ul. Grochowska 207 lok. 367, 04-077 Warszawa
tel: +48 791 999 647

- Ja niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*)...............................................................................................

...............................................................................................

- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*):

...............................................................................................

- Imię i nazwisko konsumenta:

...............................................................................................

- Adres konsumenta:

...............................................................................................

- Podpis konsumenta:............................................
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)


- Data: ............................


(*) Niepotrzebne skreślić.

Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

Skontaktuj się z nami.

napisz do nas e-mail z zapytaniem na adres: kontaktpocksy@gmail.com

Odpowiemy w ciągu 1-2 dni roboczych

Informujemy, że zgodnie z pkt. 3 art. 38 Ustawy o prawach konsumenta, towary spersonalizowane nie podlegają zwrotom.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl